18.7.06

Üzgünüm Çok

Sayfalar dolusu lanetler yağdırıp, iğrenç sözler söyleyebilirim evet. Herkes birazcık nasibini alır. Film kopar ve ben rahatlarım. Ama yapıyor muyum? Hayır! Bu kör kuyunun dibine kadar düşeceğim sanırım. Kendimi ben bile kurtaramam. Denedim yemin ederim...

Gitmek ne çaresizce bir istektir. Neresi olursa olsun gitmek istiyorum. Yoksa akıl sağlığımı kaybedeceğim ve insanlara olan güvenimi. O yüzden geride bırakacağım her şey küçük önemsiz şeylere dönüşüyor. Objektif olamıyorum, gerçekçi olamıyorum, mutlu olamıyorum. Gidemiyorum! Beni böyle düşünmeye zorlayan sebeplerinize lanet olsun! Lanet okumamaya söz vermiş biri olarak o kadar içten söylüyorum ki bunu. Hepinizden nefret ediyorum. Boğazımdan çıkabilcek maksimum debiyle kusasım var.

5 yaşında bir kız çocuğuna dönüşüp herkesin pişman olmasını sağlayabilecek kadar şiddetli ağlamak istiyorum!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!