10.7.06

Tek Başına ve Kaygısız

KarahindibaTek başına bir tüy olmak hayatta, esecek herhangi bir rüzgarın kollarına bırakmak kendini. Konacağın herhangi bir karada yeşerip kök salmak. Tekken çoğalmak. Tekten çoğalmak.

Şu tohumun yerinde olsaydım, uçmak için o tek 'huff'u beklerdim o kısa hayatım boyunca eminim. Eminim çünkü hayatımda ilk kez karar vermekten korkmuyorum. Bu bir tesadüf değil, yok zaten öyle bir şey. Nedeni çok basit ve bir o kadar da komik aslında... Aklımdaki soru işaretlerini yazdığım soruların sonuna ekledikçe ne soru sormaya gücüm kaldı ne merak etmeye. Ve uzun bir süre aklımdan tahliye ediyorum hepsini. Soru işaretlerim; Özgürsünüz! Ve ben keyifli bir uyuşukluk içindeyim.

Ne kadar derin şeyler düşündürüyor bu fotoğraf, bu kaygısız duruşa hayran oldum... Karahindiba bitkisinden hayat dersleri - I :D (Kaynak: soulsister)

Onlara özel mesaj: "Eğer o rüzgar eserse gittiğim yerden size yazarım ;)"
Ek: ":P"*