18.9.06

Orphaned Land - Saklıkent/Ankara

Evet aylardır sayıkladığım konser sonunda oldu. Biletleri günler öncesinden almıştık ama kuzenin konseri unutması ve programına başka şeyler dahil etmesiyle son ana kadar gidip gidememe krizi yaşadık. Sevgili kuzenim beni hayal kırıklığına uğratmadı ve bu konserde de beni yalnız bırakmadı.


Setlist şu şekildeydi;

birth of the three
the kiss of babylon
halo dies

find yourself, discover god
like fire to water
the truth within
the path ahead
a neverending way
thee by the father i pray
flawless belief
joy
whisper my name when you dream
shir hama'alot
el meod na'ala
of tempation born

Bis:
estarabim
ocean land
the beloved's cry
norra el norra
ornaments of gold
Kobi gerçekten çok sempatik bir insan, üzerindeki Türkiye formasını defalarca öpüp, öğrendiği birkaç türkçe kelimeyle insanları tavlamayı başardı. Ayrıca estarabimi söylemeye başlamadan önce "mutlu ol yeter"den biraz mırıldandı. Biz konser biter bitmez çıktık ama konser sonunda kapıda bir grup gösterici Filistin bayrağı açmış, lakin grup "biz de sizin gibi savaşa karşıyız" falan filan diyerek topluluğu yatıştırmışlar. Zaten grup daha önceki beyanatlarında israil hükümetinin davranışlarından utandıklarını dile getirmişti. Ayrıca grubun tüm ilahi dinlerin aynı mesajı verdiğini vurgulayan şarkı sözleri ve halkların kardeşliğini teşvik etme misyonu var. Neyse sonra göstericilerden biri boynundaki puşiyi grubun bayan elemanına vermiş. Olay öyle tatlılığa bağlanmış.

Konser sonunda imza ve tanışma için tekrar çıkacaklarını söylemişlerdi ama daha fazla ayakta duracak gücümüz kalmadığından beklemedik. Dolayısıyla bu olayları görmedik. Tüm gün 10 saat derse girdikten sonra bir de o kadar saat ayakta durmak gerçekten performansı zorlayan bir deneyimdi benim için. Ertesi gün de ders olunca yorgunluğu gidermeyi bugüne ertelemiş oldum.

Dersanede de işler yolunda. Zıpalara ve yeni şubeye yavaş yavaş alışıyorum. Çok sevdiğim sınıflar ve zıpalar var şimdiden ama kendimi misafir gibi hissetme hissini henüz atamadım üstümden :/ Ne test odasının yerini biliyorum ne fotokopi. Öyle yabancılık çekiyorum. Bakalım...