13.2.07

Yağmur



korkmuyorum artık senden gece
korkmuyorum hiç karanlık
üzerime gel istersen
sar beni ben kaçıp gitmem

korkmuyorum artık senden yalnızlık
korkmuyorum hiç korkmuyorum
yüreğime vur
vur istersen
kalmadı hiç kaçıp gitmem

sokaklarda yanımda dolaşan
yağmur
geceleri başucumda duran
yağmur
avucumda ellerin yerine
yağmur
vur yüzüme
vur yüzüme

saçlarımda nefesin yerine
yağmur
dudağımda dudağın yerine
yağmur
gökyüzünden çaresizliğimi
yağmur
vur yüzüme hadi
vur yüzüme

daha hızlı yağmur
yağ hadi yağmur
ağlar gibi yağmur
vur yüzüme

hadi yağmur
çok üzgünüm çok üzgünüm çok üzgün yağmur
kaybedeceğim neyim kaldı
ne kaldı yağmur
vur yüzüme yağmur
yağmur...

Cem Adrian

Yine gece yarısını geçtim. Bir hayli de oldu, gecelerimi gündüz yapan karanlık, korkmuyorum artık senden. Geçen zaman, korkmuyorum. Başucumdaki yalnızlık, kulaklarımdaki ses, avucumda uzayıp giden çizgiler ve uzayan mesafeler çaresizliğimi vur yüzüme! Yağ hadi yüzümden dökülen yağmur çaresizliği vur yüzüme, yüzleşmekten korkmuyorum!