9.7.07

Sadece canım sıkkın olduğu zamanlar da mı seni hatırlıyorum dersin ha günlük?

Yok bu defa o kadar kötü değilim :D Sadece işler biraz üstüme yığılmış ve angarya altında kalmışım gibi hissediyorum da. Yaptığım hiçbir şey beni huzurlu hissettirmiyor. 17'sinde yaz programı başlıyormuş dersanede. İyi ama ben daha tatil falan yapamadım ki! 27 Ağustos'a kadar sürecekmiş program. Yuh yani bu kadar uzun tanıtım dersi mi olurmuş! İnsanı çileden çıkarmadan yapmıyorlar, illa tadını kaçıracaklar her şeyin. Bunaldım artık!

Biraz iş ve ders olayından uzaklaşayım, arkadaş toplantısı iyi gelir diye arkadaşlarla buluştum geçen gün ama o bile beni sosyal hayata bağlayamadı. İnanılmaz derecede sıkıldım. Sanırım benim uzuuuuuuunnnn bir tatile ihtiyacım var. Bu tip şeyler beni kesecek gibi görünmüyor. Umarım bu önümüzdeki 7 gün içine küçük bir tatil sığdırabilirim. Sığdırmalıyım!