16.4.07

Bitse De Gitsek

İyi insan olmak lazım arkadaş! İnsanları gaza getirmek, onları olumlu düşünmeye ve olumlu taraflarını görmeye teşvik etmek lazım. Ona buna çamur at, haddin olmadan eleştir yok böyle şeyler. Sen kendi k.çındaki çakıllara bak diye bi atasözü vardır. Ne doğru bi sözdür. Ne doğru bir öğüttür.

Neyse geçeyim bunu, can sıkıcı şeyler bunlar...

Çok işim var hala, yapıyorum yapıyorum azalmıyor, bu işte bir tuhaflık var ama çözemedim henüz. :D Keşke kısa yoldan kurtulma yolu olsaydı. Hep zor olan kısımları düşmüş payıma diyeceğim, nankörlük etmek gibi olmasın, isyan etmek gibi hiç olmasın diye söylemiyorum. Çok şükür yolunda giden şeyler yok değil ;)

Hocam sen halledersin, hocam bu seni kesmez şunu da sen al, hocam yazarsın yaa ne var... diye diye yükledikleri işleri şuraya yazsam bir çeşit işkence gördüğümü düşünebilirsiniz. Yetmiyormuş gibi bir de hocasıyla uğraş, idarecisiyle uğraş, stajeriyle ayrı uğraş... Şu zıpalar var ya, onlar olmasa çeker giderdim. Yeni sezon öğretmen öğrenci diyalogları var aslında ama bir şeyler yazmak artık eskisi kadar zevk vermiyor. BIKTIM!

İşte böyle sevgili günlük yokluğumda ben hiç boş durmadım. Ama sen durmuşsun. :) Merak etme ama içimi dökeceğim günler gelecek. Tembellik ettiğimi düşünmeni istemem şimdilik sadece şarj oluyorum.

Bu arada mekik için bekleme aşamasındayız. Bitse de gitsek!