6.4.07

Levazım

Yakında yazacağım demiştim ama yoğunluktan ancak zaman bulabildim. Biraz da tembellik etmiş olabilirim tabii ;)

Levazım
Efendim, konu şu: alıp da memnun kaldığımız, şiddetle tavsiye edebileceğimiz şeyleri yazacakmışız. Ebe sobe olayı... Oyun bitti mi bilmem ama ben bir yerinden dahil olayım. Swayline beni sobelemişti. Kendi bile unutmuştur eminim :D Neyse daha fazla uzatmadan gelelim yukarıda fotoğrafları olan gereçlere.

1. Webcam: Bu kamerayı, 2005'den beri kullanırım. O zaman 119milyona almıştım, iyi paraydı walla. Maşaallah diyeyim de nazar değmesin, çok güzel fotoğraflar ve görüntüler çektim. Üstelik msn'de görüntülü konuşma yaparken de son derece iyi bir performans alıyorum. Bir gün bile neden daha iyisini almadım demedim.

2. 5+1 speaker: Geçenlerde yeni aldığımdan bahsetmiştim. Herşey yolunda, iyi ki almışım :D 131YTL'ye mavi bilgisayardan aldım.

3. Masa Lambası + Saat: Bunu bir öğrencim öğretmenler gününde almıştı. Hocam soru yazarken beni hatırlayın diye not yazmış ama ben kitap okumak için baş ucumda kullanıyorum. Ceyda'yı da hep anıyorum :) Mudo Concept'ten almış. Ablam orda görmüş, ararsanız bulabilirsiniz. Sanırım 30-40YTL arası bir fiyatı var.

4. Sandalye: Sandalyeyi de evdeki tadilatta eskisi kırılınca Praktikerden almıştım. 100YTL'ye aldım.

5. Saç Düzleştirici: Saç düzleştirici şimdiye kadar aldığım her şeyden çok işime yarıyor. Her evde mutlaka olması lazım. Başka birinin evinde yatılı kalmama sebebim bu alettir. Sabah saç tarama işlemi kadar basit ve kısa bir sürede kuaförden çıkmış gibi oluyor saçlarım. Öğrencilerim hocam fön mü çektiriyorsunuz, hocam sizin saçlarınıza bayılıyoruz gibi şeyler söylüyorlar. Demek ki işe yarıyor ha? ;) Geçen sene Philips'ten 75YTL'ye almıştım sanırım.

6. Çanta: Onu da geçen gün bir arkadaşım hediye etti, çok beğendim. Şu sıralar en gözde şeylerimden biri o yüzden koydum :)

Şimdilik bu kadar. Bir süre daha yoğun bir şekilde çalışacağım, çok sıkıldım bu tempodam ama az kaldı 2 ay var dershanenin kapanmasına. O zamana kadar yayın işlerini de teslim etmiş olmam gerekiyor. Yaa yok mu soru yazan bir alet. İş kolaylığı sağlayan bir basit makine :P Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

En kısa zamanda uzaya yolculuk var 4+3+9 ;)