12.8.07

Bir KPSS Masalı

Bu bir sorun mu? Evet! Binlerce kişi bu manyaklığa prim verdiği için bu çok büyük bir sorun. Yok efendim barajlar yükseldi, kat sayılar düştü, netler yanlış hesaplandı, 30 bin kişi alacaktık da maliye bakanlığından geçemedi, 20 bin önce, 10 bin iş bittikten sonra, bi 20 bin de iş işten geçtikten sonra... alırsınız bekliyoruz.

Millet KPSS dershanelerine gidip hazırlanıyor ÖSS'den bile daha çok iş yapar oldu KPSS dershaneleri ve yayınları. Bu işte bir gariplik yok mu sizce? Buna rağmen milletin ağzına bir parmak bal sürmek adına eğitim fakültelerinin kontenjanını hala yüksek tutarak, her öğrenciye 1 vasıfsız öğretmen düşürme denemesi mi yapıyorlar acaba?

Evet, ÖSYM netlerin hesaplanmasında ve puanlamalarda hata yapmış. Vay canına! Tek işi bu, onun da altından kalkamamış mı? Acaba bu işin içinde bir bit yeniği mi var sorusunu uyandırıyor akıllarda. Kim bilir? Belki de iş bizim sandığımız kadar kolay değildir. Sadece kılıfına uydurulur ve biz nasılsa yarıştırılır yarıştırılır, yatıştırılırız.

Bilmiyorum bize bekleyin dediler ve bekliyoruz. Bir sabah acımızı süpürmek için açtığımızda kapımızı adı başka, sesi başka nice nice yaşıtlarımız... Neyse yeter bu kadar. Belki ağlama duvarı olabilir ama isyan etme yeri değil burası. Tek, Allah insanı sevdiklerinden uzak koymasın.

Şarkı sözüyle bitiresim geldi. İyiyim ben, keyfim de iyi. En azından işim var. Evet hem de çok işim var! Hatta daha çoookkk işim var... Böyle imalı sözler de yazayım sanat olsun. Ya da olmasın göndereyim ben yazıyı. :P