14.10.08

Eski Zamanlar

Yeni bir döneme başladık üstelik 1,5 ay oldu değil mi? Gene bayaa uzun ara vermişim. Kapatsam olacak blogu. Söyleyecek anlatacak çok şey var ama biriktiğinden midir nedir yazasım gelmiyor. Bir kez daha yazmayı deneyeyim de hayırlısı bakalım :) Yaşadıklarımdan yola çıkarak yaptığım tespitlerden bahsedeyim biraz.

80'lere olan özlemin ne kadar saçma sapan bir özentilik olduğunu fark etmekteyim şu günlerde. 80'lerde nasıldı hayat hatırlayın... Ben söyleyeyim, sıkıcı pazar günleriyle doluydu, tek kanal vardı onda da pazar konserleri olurdu. Şimdi de öyle bi sürü kanal var ama hiç birinde izlenesi bir şey yok. Pazar günleri açık dükkan olmadığı için alışverişe çıkılmazdı değil mi? Hah işte temas etmek istediğim noktaya geldim. Ne biçim bir ilçe burası yaa, tek tük bakkallar dışında açık bir yer bulmak imkansız. Kapıya asma kilidi takan esnaf köyüne gidiyor pazarları. Bu memur kesimi bi tek h.sonları evde hani ne bileyim tüpü biter, suyu biter, bir şeyleri bozulur tamir ettirmek ister değil mi? Tüp biterse kaldın arkadaş! Komşulardan mis gibi yemek kokuları gelirken tost falan ye sen. Neyse hatırladıkça canım sıkılıyor. Aynı gün içinde hem tüp bitip hem de tv bozulunca... 2000'li yılları seviyorum ben galiba ya da şehir hayatını mı demeliydim? :P

Bu arada hala kömür yakılıyor burda, kömürden kar etmek için inatla kaloriferi yaktırmayan bir ev sahibine sahibiz. Meret de dolarla alınıyor, biz ne zaman taksitini ödeyecek olsak dolar fırlıyor, bu ne kardeşim böyle.

Köye gidip gelirken bindiğimiz servisten söz etmeyeyim bile :D Kaç model bilmem ama büyüğümüz olur, saygı duyarız. :P

2000'lerde insanlar geceleri ne yapar hatırlamıyorum, biz 10,5 olunca yatıyoruz. Şu an 10.31 olmuş, o halde ben ne duruyorum hala, gidip yatayım. Artık sonra yazarım :D İyi geceler günlük.