1.7.09

79 Kilis

Şafak sayar olduk gördüğün gibi. Plakalara yeni düştük teker teker sayacağız, bizim için de öğretici olacak. Bakalım...

Geldim Ankarada'yım. Rahatladım doğrusu... Beyşehire dair bir şeyi uzunca bi süre hatırlamak istemiyorum. İnş. ordan kurtulabilirim. İnşAllaaaaahhh!

Bilgisayarıma çay döküldü :( tamir edilmesi gerek. Yarın teknik servise götüreceğiz bakalım, inş. parça değişimi gerekmez, sadece temizler ve gönderir. Eğer bilgisayarıma bir süre el koyarlarsa kötü, çünkü ben onsuz 1 gün bile geçirmeye alışık değilim. Babamın bilgisayarı var şimdilk onla idare ediyorum ama gene de insanın kendi alışkanlıkları olmadan olmuyor. Çok üzgünüm.

Bugün uzun zamandır beğendiğim ve almayı düşündüğüm köşe takımını aldım. Böylece evimizin mobilya namına ihtiyacı kalmadı. Sadece halılar ve perdeler alınacak ki salon halısı dışında diğerlerini evi tuttuktan sonra almayı düşünüyorum. Şimdilik halılara bakıyorum sadece.

Bu arada rejimdeyim. Bıraktığın gibi değilim günlük, acilen onlardan kurtulmam ve eski formuma kavuşmam lazım :D Güldüğüme bakma canım çok sıkkın, hatta diyetisyene bile gitmeyi düşündüm, maksadım biraz da doğru beslenmeyi öğrenmekti ama düğün arifesinde her türlü giderden uzak durmak istedim :D Artık daha sonra gidip doğru beslenme sırlarını öğreneceğim. Kilo vermek için değil de kilo almamak için diyetisyene gitmek daha keyifli olur diye düşünüyorum. :P

Birazdan dışarı çıkıp yürüyüş yapacağım, hatta belki bisiklet sürerim. Şimdilik hoşça kal blog, gelişmeleri yazarım.