28.7.09

Rica

Bir stres aldı ki beni günlük sorma gitsin. Blogumu bir vesile okuyan herkesten dua rica ediyorum. Eş durumu tayinimin çıkması için buna çok ihtiyacım var. Heyecan, stres, sabırsızlık, özlem, endişe, korku daha aklıma gelmeyen bir sürü duygu birbirine karıştı. Dolayısıyla ben de bazen neşeli bazen öfkeli oluyorum.

Rejim süper gidiyor. Buraya yazarım uyguladığım listeyi bir ara. Listeli diyetler hep zor gelmiştir ama bunda ya da bu defa hiç zorlanmadım. Neredeyse hiç aç kalmadım. 3 saatte bir, ana öğün - ara öğün şeklinde yiyorum, akşamları da 1 saat hızlı tempo yürüyüş yapıyorum. Yaklaşık 1 ay oldu dersek verdiğim kilo tam olarak 5,5 kilo. Bizimkiler daha fazla devam etmemem konusunda ısrar ediyorlar ama bu şekilde biraz daha devam edebilirim. Hatta bu şekilde hayatım boyunca devam edebilirmişim gibi geliyor. Bu şekilde kendimi daha sağlıklı hissediyorum.

Bu arada spor yanında alışveriş olayını da atlamamak gerek :) Mutfak için aldığım perde çok güzel. Aslında en güzeli yemek masası için aldığım masaörtüsü. :) Her şey için o kadar sabırsızım ki. Evimi çok merak ediyorum, gözümde canlandırmaya çalışıyorum, hali hazırda bir ev tutulmadığı için o kadar zor oluyor ki. İnş. Allah bana evimde yaşamayı nasip eder. Tayin işi bi olumlu sonuçlansın, dünyanın en mutlu insanı olacağım. Tek ihtiyacım birazcık dua.