25.7.09

Şafak 55 Samsun

Artık yeni memleketteyiz bundan sonraki durak 06 daha sonra da 05... Günler geçiyor günlük. Çok şükür geçiyor. Eksikleri tamamlıyorum, günlerin hızlı geçmesini sağlıyorum. Çok eğlenceli bir şeymiş insanın evi için alışveriş yapması. Gerçi Beyşehir'de bunu tatmıştım ama orası geçici olduğu için pek detaylı şeyler almıyordum. Şimdi baharat takımından çöp kutusuna kadar her şeyi düşünüyorum. :)

Tayin için çok az bir zaman kaldı inşAllah çıkar da bu eşyaları keyifli keyifli kullanırım. O zaman her şey tastamam olmuş olur. Allah yardımcımız olsun.

Dün çok kötü bir haber aldım. Beyşehirde okula gelip giderken bizi götüren servisin şöförü Alaaddin abi trafik kazası geçirmiş ve vefat etmiş :( inanılmaz derecede şaşırdım ve üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Diyecek başka bir şey bulamadım.

O zaman şimdilik bu kadar yeter.