9.7.05

Dut Delisi

Burda çok degisik insanlar var. Pazara ugradik bugün meyve falan alalim diye bir sürü deli gördüm... Dut delisi diye bir hastalik varmis buraya özgü, dut zamani çikarmis orataya, diger zamanlarda gecermis. Iste bu mevsimde bir çok kisi delilesiyormus. Depresyon gibi degil, bariz deliler. Bana da enteresan geldi ama çok ciddi anlatanlar.

Ben de gemileri yakmis durumdayim. Sanirim etkiledi beni de. Herseye sinir oluyorum. Hani tatil insani rahatlatir ya yok öyle birsey... sinir küpüyüm. Bizimkiler gözümde tütüyor. Bugün neredeyse 80 derecelik egime sahip bir yokusu tirmanirken babamin araba kullanisini ve Ankara'nin ferah yollarini çok özledim. Aradim bizimkiler atismislar bugün biraz. 1 saat telefonda baristirmaya ugrastim. Hazir olun ben dönünce direkt Marmarise gideriz diye kandirdim. Babam tamam ama ben söylemem sen ara anneni ona söyle dedi :) Çocuk gibiler, e ben de öyleyim...

Neyse daha fazla yazmayacagim... Bu yaziyi burada birakiyorsam birden olmasin diyedir birseyin bitisi gibi!