9.7.05

İlk Gülücükler

Bugün Eregli ile ilgili çok fazla sey ögrenemedim. Yalniz denizin çok soguk oldugunu ve çok sayida deniz anasi bulundugunu söyleyebilirim. Denizde keskin taslar vardi, herkes yara bere içindeydi. Ben de dizimi taslara çarptim, kesildi. Plajda ilk yardim vardi, orda pansuman yaptirdik. Ciddi birsey degil neyseki.

Yarin kalabalik bir grup olarak piknige gidecegiz. Kandilli diye bir yer varmis burda. Güzel bir yer diyorlar. Ormanin içindeymis, umarin denizin dibi kumdur. Bu arada fotograf da çektik, yakinda mail olarak bana gelir, o zaman buraya da koyarim. Sinirliydim ya geçti biraz, dut delisi degilmisim demek ki :D

Bu da "ilk gülücükler"

Güzel gelecek günlerin Gecesi sisli olurmuş
Yarının güzelliğini Örüyor gözyaşların senin...
Soğumuş bir gecenin Sabaha karşısında
Ürkek bir bahar dalının Tomurcuklarını göreceksin...
O zaman aç pencereni Uçup gitsin hüzünler
Soğuk memleketlere Karanlığı götürsünler...

İlk gülücüklerle Kucak aç mevsimlere
Yürü... yürüyebildiğince...

Güzel bitecek düşlerin Uykusu hafif olurmuş
Düşlerin sarhoşluğunda Gözlerin gülüşüyor senin...
Tükenmiş bir gecenin terkedilmişliğinde
Ellerinde düşleri Ve gerçekleri Göreceksin
O zaman aç pencereni Uçup gitsin hüzünler
Soğuk memleketlere Karanlığı götürsünler...

İlk gülücüklerle Kucak aç mevsimlere
Yürü... yürüyebildiğince...

İlhan İrem / Uçuk Mavi Pencere (2000)