5.9.05

Bitsin Artık

Şu tadilat işleri hâlâ devam ediyor. Banyomuz yok, yakında mutfağımız da olmayacak. Bizim ev de şantiyeye döndü, evde ayakkabılarla dolaşıyoruz. Avrupalı olduk, bir dans eden zencimiz eksik :)

Kendimi yorgun ve halsiz hissediyorum, sanırım hasta oluyorum. Hastalığın verdiği hüzün de çöktü (ben hastalanınca ağlamaklı olurum da :D ) Bu yazdığım ikinci yazı, ilkini göndermek istemedim çok karanlık oldu :). Cumartesine bir şeyimin kalmaması lâzım. Çünkü cumartesi yeni zıpalarıma kavuşacağım. Mutluyum... Tatil uzadı sakız gibi. Özledim işe gitmeyi, bir işe yaramayı, öğretmenler odası muhabbetlerini...

Geçen sene dersanenin ilk gününü hatırlıyorum da :) İlk günden favori zıpalarımı belirlemiştim. Çok gülmüştüm. İnşallah bu sene de öyle olur, ilk günden kocaman bir gülümseme belirsin suratımda istiyorum.