4.9.05

En Mutlu Eden 10

La Panse ve Zagrep Radyosu sobe demiş, ben de sayıyorum 10'a kadar. Önüm arkam sobe ona göre, saklanmayanı ebeleyeceğim.

1. Hayatta olmak. Beni en çok mutlu eden şey bu. Bir kez ölüme çok yaklaşıp çizgiden geri dönmek ve sağlığına tekrar kavuşmak bir hayli mutlu ediyor insanı.

2. Sınıfta olmak. Tüm zor zamanlarımda huzur bulduğum ve herşeyi 'unuttuğum' tek ortam. Üzüntüden öleceğimi düşündüğüm zamanlar bana 45 dakika solukluk yaratan zıpalarım.

3. Sevdiğim insan ya da insan'lar'la, en önemlisi ailemle birlikte vakit geçirmek. Bir de onların sağlıklı olduğunu bilmek, onları mutlu görmek.

4. Müzik dinlemek. Ayrıca eşlik etmek, yani 'şarkı söylemek'. Mutfak camında, annem yemek yaparken.

5. Kitap okurken uyuya kalmak.

6. Gece yattığım yerden yıldızları seyretmek.

7. Sonbaharda kuru yaprakları ezmek. Dişlerim titrerken Sam Brown - Stop'ı söylemek. Güneşin altında uyumak, kışın kaşkol takmak. Baharda Kumrular ve Kuğulu Park, Atatürk Bulvarında rüyalar büyütmek... gibi mevsimsel küçük mutluluklar.

8. Vapurdan martılara simit atmak, pek küçük bir mutluluk sayılmaz benim için.

9. Bilgisayarım... İşten geldikten sonra başlayan mesaim. Surf, müzik, tasarım, HTML, sohbet, tv, radyo, sinema her türlü hizmetin yanında sorduğum heerrr soruya da cevap verebilen yegane mutluluk kaynağı makina. Web cam'i de buraya eklemeliyim ki narsist sayılabilecek bir insan için mutluluktan öte birşeydir :D Kameramı seviyorum.

10. Alış-veriş... Özellikle ayakkabı ve pantolon. Daha etiketini çıkarmadığım pantolonlarım olduğunu düşünürsek mutluluğun depolanabilir birşey olduğunu önesürebiliriz. Giymeye de fırsat bulacağımı sanıyorum birgün. Spor ayakkabı konusunda da bir tutkum var. Beni son derece mutlu eden iki tüketim maddesi.

Saklanmaya çalışanlara bakıyorum... Bak bak orda bücür biri var, sen çık bakayım bi aradan Tuğbiş :) Şekerpare düğüne gidiyosun sobe, Duygu pazar diye iyi saklanmış ama gördüm ebe sobe.