15.10.06

Haydi Sil Gözlerini

Eveeeetttt muhteşem konser bu geceydi. Sesim kısık :)

Setlist muhteşemdi, sahne muhteşemdi, ışıklar muhteşemdi, İlhan İrem iki kere muhteşemdi. İyi ki ordaydım, iyi ki tekrar konser yapmaya karar vermiş diyorum.

Zor bir gündü yine 10 saat ders ardından gittim, yalnız bu defa koltuklar vardı oturduk ama yarısı ayakta alkışlayarak geçti. Yorgunluğumu unuttum, hatta abartıp zıplamak istedim :P ama çok uyuz bir yere oturmuşuz, sağımız-solumuz, önümüz-arkamız (sobe) oturmaya gelmiş :P

Setlist yazayım geleneği bozmayayım. :)

bir yıldız
sürgün gibi masallarda
olanlar olmuş
terazi
gemiler döner geriye
quando l'amore diventa poesia (aphrodite's child)
yazık oldu yarınlara
işte hayat
anlasana
ben değilim
sen bilirsin
sevecen
şartlı refleks
gece yolculuğu: yaşlılık penceresi /yalnızlık penceresi
esinti
alaca tüylü kuş
şalamar (rock versiyon)
hoşgeldin kadınım
daima
buruk
ali veli maria
konuşamıyorum
haydi sil gözlerini

bis:
yılan ısırığı
aşk kapıları

Anatolia manyak bir yer :/ Girişte fotoğraf makinesini aldılar o yüzden hiç birşey çekemedim. Cep telefonum da annemdeydi onunki bozulduğu için ona vermiştim, ben eski telefonumu almıştım o yüzden telefondan da kayıt yapamadım :( Anılar tamamen beynimin derinliklerinde kalacak... Böhhüüüüü :,( En sinir tarafı da millet kaçırmış bir sürü kişi kaydetti konseri. Açıklama yapamadım youtube kullanıcıları, blogumu takip edenler, flickrist tayfa benden fotoğraf bekler, video bekler diyemedim :,(

Konserle ilgili söyleyeceklerim bu kadar değil. Çok güzel mesajlar var, yine herkes anlamasın istiyorum belki de kendime saklıyorum. Öyle işte, en kötü günler böyle olsun diye, hani kalp neşeyle sevinçle dolsun diye... Öylesine :P

Konserin bis kısmında iki semazen çıktı ve kollarını açtı dönerek. Küre şeklinde bir kafes geldi sahneye , yarıdan açıldı kafes, içinde beyaz güvercinler vardı ve uçuştular. Bu esnada İlhan İrem şunları söylüyordu;
aşk kapıları

göklerden melekler indiler

saf
saf,

dediler : yalnızlık allaha mahsus

allahım aç kapılarını
allahım aşk kapılarını

bilmediği sularda yıkandı
görmediği uykulardan uyandı
seyreyledi arş-ı alemi
kollarından tuttu iki melek
dediler : yalnızlık allaha mahsus.

allahım aç kapılarını
allahım aşk kapılarını

(yaradılanı severiz yaradandan ötürü)

allahım aç kapılarını
allahım aşk kapılarını
ihya gecelerinde nurlandı
ilahiler dualarla kutsandı
seyreyledi arş-ı alemi

kollarından tuttu iki melek
dediler : yalnızlık allaha mahsus.

allahım aç kapılarını
allahım aşk kapılarını

göklerden melekler indiler saf saf
dediler : yalnızlık allaha mahsus

allahım aç kapılarını allahım aşk kapılarını
allahım aç kapılarını allahım aşk kapılarını.
...herkes ayaktaydı. Kimse alkışlamıyor sadece dinliyordu. Güzeldi, salon inliyordu.

Öyle işte muhteşem bir geceydi.