11.12.07

:(

Hay benim bağışıklık sistemime, hay benim akyuvarlarım olacak o zibidilere, hay öğrencilerim olacak o eşek zıpalarına...

Hastayım ben yaa, olacak şey mi şimdi. Bağırmaktan boğazım feci şekilde tahriş olmuş. Öyle ki doğru düzgün yutkunamıyorum. Öyleyken de tabii mikroplar bunu fırsat bilip hemen yerleştiler canım bademciklerime. Üstelik bu hafta da bakteriler ve virüsler konusunu işlemiştik. :/ Bakın vücut direncinizi yüksek tutmazsanız endospor hale geçmiş bakteriler ve virüsler havada uçuşuyorlar bunları sürekli soluyoruz vs. diye olayı ciddi ciddi anlatmıştım. Oysaki bi hoca olarak önce kendimin yapması gereken bir şeydi bu. Zaten bendeki bağışıklık sistemi bağışıklık sistemi değil ki. Bazen neden var hiç anlamıyorum :/

İnşAllah en kısa zamanda iyileşirim. Hem de öyle kısa bi zaman ki maksimum 5 gün. ;) Gidip hemen dinlenmeliyim. Hoşça kal günlük. Kendine iyi bak aman hasta falan olma bi de seninle ilgilenemem :P