5.12.07

Kaç Gün?

Alışverişe karşı hala içimde bastıramadığım bir arzu vardı. -dı evet doğru yazdım, çünkü onu doyuracak şeyi dün iş çıkışında aldım :) Bu yazıyı da onunla yazıyorum. Evet kendime yeni bir bilgisayar aldım. Satın aldığım mutluluğun boyutlarının nasıl katlandığını siz tahmin edin artık. :P

Neyse söyleyeceğim şey o değil. Çok heyecanlıyım, gün sayısı oldukça az kaldı. Tek basamaklı sayılara düşmek üzereyiz. Buraya 3 basamaklılardan geldiğimizi düşününce insan biraz daha farklı bir heyecan yaşıyor. Son dönemki yazılarımda hep beklemekten bahsediyorum. Umarım bundan sonra işler yolunda gider de hiçbir şeyi beklemem. Her şey kendiliğinden oluverir.

Şu sıra herkes bana kaç gün kaldığını soruyor. Hatta kimi arkadaşlarım selam vermeden önce "kaç gün?" yazıyorlar msnden. :D Ben de sayaç gibi anında cevap veriyorum. Her günü onlarla birlikte geriye sayıyoruz sanki. Ama desteği için teşekkürü hak eden sadece 1 kişi var. O da heralde kendini biliyordur, burdan deşifre etmeye gerek yok, yani henüz yok ;) Ama çok az kaldı! :)