21.10.10

O ve Ben

Evliliğimizin 1. yılı geçtiğine göre uzun zamandır yazmıyorum demektir. Yazabilseydim, anlatabilseydim, uzun uzun güzel şeylerden bahsederdim. Her şeyin yolunda gittiğini, evliliğin de, evin de, her türlü sorumluluğun da hiç yorucu gelmediğini anlatırdım.

Her gün yeni şeyler yazsaydım okul muhabbetlerimizi eklerdim yazıma. Her gün doyasıya güldüğümüzü, hiç sıkılmadığımızı, illa ki cumaları sevinip hafta sonu için planlar yapışımızı anlatırdım.

Tabii tüm bunları yazmadım 1 yıldır ve neredeyse hiç bir blogu ziyaret etmedim. Zaman zaman bir şeyler yazmayı denedim ama şu sayfayı dolduramadım hiç. Doldursam da gönderemedim.

Bugün o günlerden biri değil. Bugün bir şeyler yazıyorum buraya ve diyorum ki hayat onunla yaşamaya değer. Onunla her şey çok güzel. Hiç bir zaman olmadığı kadar...