7.11.09

İlk Post

Yazmadığım günlerin hepsini gün gün aktarmış olmayı çok isterdim. Çok yoğun ve heyecanlı günler geçirdim tahmin edileceği üzre. Yorgunluğu da unutmamak gerek. O kadar yorgunluğun ardından kendimizi evimize attık. 3 gün sonra da soluğu İstanbul'da aldık. 5 günlük bizce kısa bir sürede o kadar yeri nasıl gezdik o kadar güzel şeyi nasıl sığdırdık bu süreye şimdi düşününce inanılmaz geliyor.

Evimizi özlemiş olarak döndüğümüzde daha da yoğun günlerin bizi beklediğini biliyorduk. Hemen işlerimize başladık. Okul, öğretmen arkadaşlar, öğrenciler hepsini çok sevdim. Eski okulumdan belki 100 kat daha iyi bir yer, daha iyi bir arkadaş ortamı. Ne kadar şükretsem az.

İş-ev olayını birlikte yürütmenin zor olduğunu daha önce keşfedememişim sanırım. Keşke daha antrenmanlı olsaymışım :D Çok zor geliyor. Gerçi her şeyi birlikte yapıyoruz. O da sanki ev işleri sadece benim görevimmiş gibi hissettirmiyor sağ olsun. Ama her ikimizin iyiliği için de temizlik için birini bulmak süper olacak. Soruşturacak - referans alacak çok fazla kişi yok yeni şehrimizde maalesef :) Kendi çabalarımızla aşarız umarım tez zamanda.

Yazacak anlatacak çok şey var diye düşünürken bir anda tıkandım kaldım. Şimdilik bu kadarını göndereyim, daha sonra devam ederim artık. :D