22.9.05

1. Tuğba - Pink - Panse Buluşusu

Bugün 1. si gerçekleşen Tuğba2005 - Psychedelic Pink - La Panse buluşusunda önce La panse ile ben buluştuk. Mükellef bir öğle yemeği yedik (benim için mükellefti zaten kuş kadar yiyorum :D) Kendime sınırsız izin verdim o yüzden Akdeniz Salatamın yanına Amerikan Patates istedim ki aylardır yediğim en mükemmel öğle yemeğiydi. Patatesin fotografını çekecektim ama Patates Yeah! organizasyonumuz geçtiği için boşuna görmemişlik yapmayayım, beni yemek takımından zannetmesinler diye yapmadım.

Panse ile bayağı iyi anlaştık, hoş sohbet, sevimli, öyle gülücük, sıcak, sempatik (and more...) bir insan kendisi. İlk andan itibaren soğuk hiç bir dakika geçmedi :D Şekerpare, Yasmin, Renkli hakkında konuştuk. Alemde kimleri tanıdığımızı, kimleri ne kadar takip ettiğimizi vs. Zaten saat ne çabuk 5 oldu anlamadım.

Tuğba okuldan çıktıktan sonra bize katıldı, saat 5'i geçiyordu onunla buluştuğumuzda biraz Kızılay'da dolaştık. Gel sana yemek yedirelim desek de yok dedi. Biz de yaş pasta yiyelim dedik ve göz doyuran ebatlarda pasta servisi yapan bir pastane aramaya koyulduk. Ben diyorum "bizden geçmiş" hâkikaten de öyle olmuş, bildiğim tüm mekanlar kapanmış. Bir Akman var o da annemin genç kızlığının muhallebicisi ehh yani! Pastane kültürüm yok ne yazıkki. Özsüt'ü bile bulamadım (reklam almıyorum hayır).

Tuğba da aramıza katılınca kaynatma daha şenlikli oldu. Zaten gerçek ablası gibi hissettik kendimizi. Bize söz verdiği elmaları ve pembe şekerleri getirdi. Zaten yolun ortasında öpücük sesi gibi efekt çıkarmak zorunda kaldım. Kocaman lolipop sendrom bir durum oldu öğretmen adama yakışmadı yani. Zaten bir bücür şeker veriyorsa iki kere düşünün komplo olabilir. Gerçi onlara uzun uzun öğrencilerden şeker almanın avantajları ve dezavantajları konulu makalemden bahsettim :P Haa unutmadan Şekerpare ve Duygu ablaları dersane konusunda kulağını çektim Tuğba'nın :P :))) Gel dedim ben halledeceğim. Ehehe

Pastalarımızı yerkenki muhabbet süperdi... Nelere çok güldüğümüzü, nelere dikkat ettiğimizi... (hatta) daha 'neler neler' Şekerpare, mandalina, mim&mercan, yasmin, xbox, bilal, pınar, duygu, erol, eeser, ufuk ilter, yemekçiler (sıksık bahsedildi :P ), un4, Renkli, supertivo, emrex, haliltunç (aslında hepsi) bize haklarını halal etsin. Konuşuldu işte :D Çok güldük, hele sonlara doğru Bilal&X Box ikilisinin diyalogları, yazılan geyik ötesi hikâyeler, XBox'ın başına hergün sarılan yeni şeyler bizi çok eğlendirdi. Bunu sizin de yapmanızı tavsiye ederim.

Ben kendimce günü böyle değerlendiriyorum. Bunu yineleriz sanıyorum, yani özetle güzeldi be! :))