19.9.05

Pretty of Pink

Ebe sobe oyununda yine ebelendim. Ben de takip ettiğim blogları aynı zamanda sevdiğim insanları teker teker tanıtayım sizlere. (Sıralamasız) Buyrunuz;


Atonica festival festival gezer...



Ashkar blog dünyasından neden uzak?


Ekmek Arası gitti gelmez




BİT Başkanı Tuğba


Klimacıların en tatlısı Şekerpare



Çiçek insan, depresif vişne Duygu



La Panse DivX canavarı


Dünyanın en kötü müziği X BOX FM DJ. Yardım sever komşu, vicdansız müdür!



Zenci aşcı Bilal... X Box'ın dostu, sabır insanı.


Bilal'in yaptığı patates yemeğini gören Pınar. Bilal'in eşi, sabır insanı :)))




Gül güzeli Mandalina




Surf insanı, internet didikleyicisi Jawussjan




Sanatçı kişilik, değerli hoca Erdal Eser



Hayal perisi herkesi öper, biz de ona mutluluklar dileriz


Derin iz derinlerde yüzer


Kusmuk kusuyorsa sebebi var kardeşim!


Jonquille mor balonu bulduktan sonra...



MiM ve Mercan... Misyonu ve yakınlık derecesi gereği şefkat gösteren Mercan. Ehehe



Gönül adamı, sevgi insanı Ufuk İlter



Uğur böceği


Yemekçi Hatice :D



Linklerimi baştan aşağı takip ediyorum. Bunun dışında arkadaşlarımın linklerini de geziyorum. Feci surfçüyümdür, ancak bulabildiğim smiley ölçüsünde sınırlı kaldım :( İmza;
Psychedelic Pink

Sobelediğim kişileri unutmuşum. Bilal, Tuğba ve Duygu buyrunuz sıra sizde.