10.9.05

Mutluyum - Sinirliyim - Çelişkideyim

Hepsi benim zıpalarım. Derece sınıflarında hep benim geçen seneki öğrencilerim var. Gurur duydum hepsiyle. Çok iyi sınıflara düşmüşler seyiye tesbit sınavında. Bana çok güzel bir sürpriz oldu. Hepsini çok özlemişim, büyümüşler. Boyları uzamış, eşeysel karakterler daha hakim olmaya başlamış.

Emre; rüya diyeceğine yüra diyen, düzeltmeye çalışırken yyyüüüüü... deyip olmayacağını anlayınca vazgeçen, süper tatlı, tavırlarıyla ve talihsizliğiyle bana şeker portakalının kahramanı Zeze'yi hatırlatan öğrencim yine bende. :) Zaten personel binaya girdiğim andan itibaren "yeni yüra var mı bu sene?" diye sormaya başlamıştı :D Demek buna alemetmiş. Binada herkesi özlemişim, içeri girdiğim andan itibaren suratımda engel olamadığım bir sırıtma vardı :D Hizmetlimiz İbrahim abi "Hocam gülmeni özledik valla hiç uğramadın tatilde" dedi. Sınav koordinatörü Serkan tüm gün şukela istedi (6. nesil ekşi sözlük yazarı), matematikçi Mehmet "ooohhh hepsini tanıyorsun hep senin zıpa bunlar" diye kıskandı. Hepsine sırıttım. Moral depoladım.

Sınıflarımda eski öğrencilerimden var tek tük. İyi sınıflardan bana 3 tane düşmüş ama derece sınıflarını zümre başkanına vermişler. Benim zıpalar o sınıflarda daha yoğun. Hiç 7. sınıf vermemişler, çok sinir oldum. Nerdeyse ağlayacaktım. Küfürbaz değilimdir, pek de hoşlanmam ama programı yapan her kimse annesini bir hayli rahatsız ettim bugün. :/

İlk günden sınıfta beni çok güldüren olaylar olmadı, geçen sene çok olmuştu, unutulmaz bir gündü. Bugün de güzeldi. Öğretmenler odasında "Esra hoca ayrıldı mııı?" diye üzgün üzgün beni soran öğrenciler olmuş. Dede onları kandırmış evet diyerek :D üzülmüşler, sonra dede "yok yok burda derste şimdi" demiş :))

Ömer'i, Damla'yı, Alper'i, Volkan'ı, Özlem'i... aslında hepsini bir arada bir kez daha görmek isterdim :,) Mutlu ama hüzünlüyüm ve en çok da gururluyum.


Mandalina beni sobelemiş ben de sinir olduğum soruları yazacağım 3 tane :)

1. Nerelisin? Gereksiz buluyorum, durumu bir genellemeye bağlayacağı için de hoşlanmıyorum. Annem de sorar herkese ıiiyyykkk.
"Buralı mısınız? Okuyo musunuz? Kaça gidiyosunuz?" :P

2. Akraba takımından özellikle teyze, yenge diye adlandırılanların sempatik görünmeye çalışır bir yapmacıklıkla "sevgilin var mı?" diye sorması. Cevabın "sana ne?!" olması muhtemel sorudur.

3. Anladın mı? sorusundan pek hoşlanmam. Anlatabildim mi? demenin daha uygun olacağını düşünüyorum.

Sempatik sorulardan da bahsedeyim efem :D
- Öğretmenim suyumdan içebilir miyim?
- Çöpe birşey atabilir miyim?
- Ben yapiiim, ben yapiim... N'oluurrr?

...görüldüğü üzre beni sinir edenler genelde büyük insanlar. O yüzden (kaçıranlar için yineliyorum) Zıpaları Seviyorum.

Sobelediğim kişiler bloguma yazan sobelenmemiş son 3 ;) Atonica, Ufuk İlter ve mjdt.Özenle seçilmiş gibi değil mi? :D Buyrun beyler ebe sobe!