9.9.05

Başlıyoruz

Bugün, yarın çabuk uykum gelsin diye erken kalktım. Bu mevsimde uyumaya bayılırım oysa, yaz uykularından çok daha verimlidir ama ne yazıkki yarın 6:30'da kalkmak zorundayım. Ulaşım için geçen zaman bir hayli uzun olduğundan, bir bayan olduğumdan ve bir bayan olmama rağmen gecikme lüksüm olmadığından 2 saat (ulaşım içinde) hazırlanmaya ancak yetiyor. Kahvaltıyı da derse girmeden önce bir çay ile yaparım artık. Bünye alışık.

Az önce ütü yaparken düşündüm de... 24 yaşına geldik hâlâ önlüğümüzü ütülüyoruz ve hâlâ aynı heyecan. Hey gidi yıllar, çocukken giyinip prova da yapardım. Şimdilerde daha seri yaşıyorum hayatı, küçük mutluluklarım bile büyüdü benimle birlikte ve giderek yaşlanıyoruz.

Yarın takım elbiseyle gitmeyi düşünüyorum. Geçen sene bir tek ben gayr-i resmi gitmiştim. Bu sene de bir tek ben takım elbiseli olursam artık bundan sonra içimden geldiği gibi davranacağım. La Panse takım elbise fikrini çok resmi buldu ama bu sene böyle olsun diye karar kılmamda yardımcı oldu sağolsun.

Heyecanlıyım sanırım biraz, uyumam lazım, birazdan yatacağım ama uykum yok. Hazırlıkları tamamladım; önlüğümü katladım, 1. dergiyi aldım, tebeşir kalemim, siyah pilot kalemim, bir not defteri... çantama yerleştirdim. Saati de kurdum. Şimdi gidip uyumam lazım... uyumak zorundayım. Eğer hemen uyursam 6 saat 11 dakika uyumuş olurum. Neyse uyuyamazsam zıpaları sayarım artık :D Eğer işe yaramazsa yaşasın BURN! (kafein manyağı edeceğim kendimi uykusuz mesailerimde) :)