27.10.06

Alternatif Bayram Kutlamaları

Bayramda şehirdışına çıkmadım. Aslında Kdz. Ereğli'ye gidecektim arife gününden lakin elimdeki kitabın* heyecanı ile tüm gün yataktan çıkmadığım için gidemedim. Bayram süresince gidip gitmeme tereddütleri yaşasam da (tereddüt yaşayan bir insan faaliyete geçemez ilkesine bağlı kalarak) gidemedim. Bizimkiler yoktu, kabir ziyaretleri yapmak için yıllardır gitmedikleri memlekete gittiler.

Birinci gün dayımlarda kaldım, gece 4 e kadar oturduk, tv izledik, müzik dinledik vs. Yoğun misafir ziyaretlerinden pek hoşlanmadığım için ertesi gün eve dönmeye karar verdim. Arzu da (kuzen) yalnız kalmayayım diye benimle geldi. Gelirken 6 tane vcd film aldık ve muhteşem tatil planları ile eve döndük :D Filmlerden biri hariç diğerleri çok iyi değilmiş :/ Listeyi yazayım...

1. Otostopçunun Galaksi Rehberi (izlenmeli)
2. Kelebek Etkisi 2 (Kelebek Etkisi 1'den sonra vasat)
3. Angel-a (cd bozuk çıktı)
4. Silent Hill (berbat -zaten korku filmi sevmem-)
5. Half Light (Demi Moore'a rağmen izlenmez, vasatın altı)
6. Sihirbaz (izlemedik, içimizden gelmedi yerine Edward Norton'un daha iyi bir filmi olan American History X'i izledik beğendik.

Yani anlaşılacağı gibi bayram alternatiflerimiz çok da kayda değer değildi :D Tek iyi tarafı el öpmedik, buna bağlı olarak bayram harçlığı alamadık :)) Zaten son bir kaç yıldır rol değiştirip bayram harçlığı veriyordum, bu açıdan da kârda sayılırım ehehe.

*Kitaptan bahsettim, adını da vereyim "Kızıl Nehirler". Tavsiye üzerine okudum ve gerçekten hoşuma gitti, filmi de varmış ama izlememiştim. İyi ki önce kitabı okumuşum çünkü film için pek kayda değer eleştiriler yapılmamış. Zaten kitap okuyunca insan olaya daha çok kaptırıyor kendini. Büyülü bir yanı var okumanın. Son bölümlerde (cinayetler çözümlenirken) daktilo şeridi gibi kafam bir sağa bir sola gidiyordu. Kitabı iki kere elime aldım ve ikincisinde bitene kadar bırakmadım. Normalde cinayet romanlarını pek okumazdım. Hayatımda okuduğum 2. cinayet romanı oldu. Sonuç: Okunabilir, heyecanlı oluyormuş :D

Şimdi "Nietzsche Ağladığında" yı okuyorum. Daha önce zannedersem Gece tavsiye etmişti. Dersaneden bir hoca da okunmalı mutlaka demişti. Bakalım. Bitirince yazarım birşeyler belki.

Blog alemiyle tanıştığımdan bu güne çok zaman oldu ve çok şey değişti, bir yığın arkadaşım oldu ve ben bundan sık sık söz ettim. Hepsini çok sevdiğimden de uzun uzun bahsettim. Biri bir yerlerde mutlu olsa onun adına sevindim, üzülse ben de üzüldüm. Ne doğumlar ne mutluluklar paylaştık. :) Birlikte kalabalık msn sohbetlerimiz oldu, buluşular düzenleyip Özsüt'ü zengin ettik :) Şimdi daha az biraraya geliyoruz, belki dönemsel bir şeydir. Bugün Mandalina'nın doğum günü. Diyorum ki "Doğum günün kutlu olsun Mandalina, iyi ki doğdun!" :)