17.10.06

MSN / Zaman Makinesi

MSN

Messenger'ım çok hasta :( açılmıyor, belki de ölmüştür. Birisi hacklemiş olabilir. Çok üzgünüm. Eğer bunu biri yaptıysa (hani ne yapsın benim msn'mi paranoyaklık yapmayayım diyorum ama) bu satırları okuyorsa belki vazgeçer msn'mi alıkoymaktan. Rica ediyorum yapmasın/etmesin msn'mi geri versin. Böööhhüüü

Zaman Makinesi

Bugün kuzenle dışarı çıkmıştık. Biraz takıldık alışveriş falan, sonra oturmak için bir yere girdik nereye otursak diye bakarken bir el uzandı koluma doğru... O da kim? Helin! Okuldan arkadaşım. Benden bir sene sonra gelmişti, çömüm olur, hatta benim alttan derslerim çok olduğu için beraber tenefeffüse çıkmışlığımız da vardır :D Okulu uzatmış, yeni mezun olmuş, atanamamış haliyle, kpss kursuna gidecekmiş falan filan. Eski günleri yâd ettik.

Arada aklıma geliyordun "bi Pink Esra vardı ne yapıyodur acaba? diye" dedi :D "Oooo ne diyosun Roger Waters konserine gittik" dedim :)) Okuldaki zalak tiplerden bahsettik, kimler nerelere gitmiş neler yapmış vs.vs. Telefonlarımızı aldık, artık görüşürüz arada. Güzel oluyormuş hiç beklemediğin bir an zaman makinesinden birinin inmesi, benim başıma çok sık gelmezdi, nostaljik bir şeymiş.