HP hakkında bir şeyler
...Yazının devamı gerçekten enteresan ben de HP'nin servis ağının çok gelişmiş olduğunu ve bu yüzden tercih sebebi olduğunu duyardım. Demek ki çok da güvenmemek gerekiyormuş. Umarım Eloy onu memnun edecek sonuca bir an önce kavuşur. Heyecandan başlık bulamadığı o dönemlere döner :D
bu yazdıklarım HP’nin kalite politikasından alıntıdır. aşağıda okuyacaklarınız ise son iki aydır HP Türkiye Ofisi ile yaptığım görüşmelerin özetini ve 1,5 haftadır Global HP ile yaptığım yazışmaları içeriyor.
HP gibi bir markanın kalite politikasında müşteri ve sonuç odaklılıktan, hızlı hareket etmekten bahsedip buna karşın bunların sergilemiş oldukları tavrı göreceksiniz.
hikayeme gelince,
haziran başında HP Pavilion 5176eu model laptop almıştım. yaklaşık 1,5 ay kullanımdan sonra bir takım sorunlarla karşılaştım. bunlar;*bilgisayarın birden elektrik kesmesi,
*windows başlangıç ekranının takılı kalması,
*bazen hiç açılmama,
*pille bi saatlik çalışma sonrası pilin bitmesi,
*düşük performansla çalışması,
*ve ekranda lekeler.
tamire gönderdim, işlemci, anakart, harddisk değişeceği için (evet ne kaldı geriye dediğinizi duyar gibiyim.) ve parçalar yurt dışından geleceği için bir ay kadar bekledim. tabi bu sırada işin hızlandırılması için defalarca görüşme yaptım. birinci ayın sonunda, bana muadil makine vereceklerini sölediler üç gün içinde parça gelmediği taktirde. üç gün sonra ise yanlış anladığımı böyle bişeyin mümkün olmadığından bahsettiler. şikayet bildiriminde bulundum. biraz bastırınca parçalar birden bire yurtdışından geldi ve makineme takıldı. ancak o geldiği sırada ben yurtdışında olduğumdan kavuşma sürecimiz biraz daha uzadı.
devamı...
blogların gücü adına. eloy-manBlogun gücünü sınamak için iyi bir fırsat :)
<< Ana Sayfa