16.3.07

Etki - Tepki

Komşudaki tadilat olayı daha az gürültülü olmakla beraber devam ediyor. Sabah balyozlu uyandırma etkisinden sonra duruma duyarsız kalmamak için gidip Philips SPA2600/00 5+1 Speaker aldım. Şimdi yapmam gereken tek şey müziği açmak. Wooferın sarsıntısı eminim onları da etkiliyordur :D Savaş açtık birbirimize onlar bana çekiç ve balyoz sesiyle saldırırken ben onlara en etkili silah olan heavy metalle sinsice yaklaşıyorum :D Akşam saatlerinde ise daha sakin müziklerle müziğin tadını çıkarmaya çalışıyorum.

Muhteşem bir keyif olduğunu söylemeliyim, eve koşa koşa geliyorum, herkese şiddetle tavsiye ederim. Ortalık kablo ağıyla sarılsa da değer. Sistemin adını da komşusavar şeklinde değiştiremeliler bence. İyi bir reklam sloganı olurdu :P 2 tanesini yatağımın baş ucuna koydum arkamda kalıyorlar, ikisi monitörün yanlarında, woofer pc masasının alt rafında ayağımın üstünde kalıyor biraz, masada olduğu için yazı yazarken parmaklarım klavye üzerinde zıplıyorlar ehehe. Diğeri için şimdilik yerleştirecek bir yer ayarlayamadığımdan wooferın yanında duruyor. Yakında üstte bir yer ayarlayacağım. Keyfim 10 üzerinden 10 anlayacağınız :) (hain gülümsememi de yapayım da)

Gerçi eski sistemim de fena değildi hani, iki büyük sony kolonu vardı, müzik setinin hoporlörleri... Lakin woofer niyetine taktığım dandik zımbırtı hışırtı yapıyordu. Bunun yaptığı etkiyi yapamıyordu o yüzden.

Bu arada sobelenmişim, yakında yazacağım. Bekleyin... ;)

Edit: Bir sürü yazım yanlışı yapmışım düzelttim, farkettiklerimi. Zıplıyor ya parmaklarım klavyede ben ona bağladım :D