14.12.07

Duo

Herkesin aksine cumalardan nefret ediyorum. Cuma geceleri uyuyamıyorum. Cuma geceleri gelince ayaklarım sızlamaya başlıyor. Ben en çok pazartesileri seviyorum arkadaş. Hele bu pazartesiyi daha bir çok seviyorum. :) Öyle işte...

Bugün kuaföre gittim. Kuaförlerden nefret ettiğimi daha önce yazmış mıydım? Evet hepsinden nefret ediyorum. Yaw bi tuhaflık yok mu, benim bildiğim kadınlar canları sıkkın falan olunca kendilerini iyi hissetmek için gitmez mi kuaföre? Bende pek işe yaramıyor, ne zaman gitsem uyuz oluyorum. Değişik tarifler uygulamaya can atan ev hanımları gibiler. Bırak kardeşim ben saçımın modelinden memnunum neden her gelişimde, bu defa gel şöyle yapalım, yok efendim çok klasik oldu artık bu model sende. Sana ne yaw benim saç şeklimden, ben hoşlanıyorum bu halinden. Bırak da ben karar vereyim ne yapacağımıza. Zaten ısrarı üzerine gölge yaptırmayı kabul ettim, Kadıköyde çiçek satan kızlarınkine döndü saçım. Şimdi de gel boyayalım diyor. Saçlarım sepsert oluyo istemiyorum diyorum ısrar ediyor, sert olmazmış boya, gölge sert olurmuş. Bak bak o zaman neden söylememiştin. Yok dedim, ben sorunlu bir müşteriyim uğraşma benim saçlarımla. Estafurullah, sen mülayimsin canım diyor. Oldu... Sinir oldum bak akşam akşam. Değiştireceğim kuaförü en kısa zamanda ama önce bi fizibilite çalışması yapmalıyım, işe ya da eve yakın ayak üstü ve tavsiye üzerine gidebilecek bir yer olsun. Bakalım hele...

Ordan çıkarken boncuk kolyeler falan satan bir mağazaya girdim. Bir sürü şey beğendim ama kullanabilir miyim bilemedim. Aklımda kaldı, bir ara arkadaşlardan birini alıp gideceğim. Karar vermemde yardımcı olur. Aslında renk renk boncuklar alıp kendim yapmak istiyorum ben yaa, keşke bayramda ablamlar gelse de ablamla çıkıp baksak biraz. O anlar o işlerden, bi ara yapıyordu. O yapıyordu ben el koyuyordum zaten. Son zamanlarda ablamdan pek hayır yok, tüm hayrını yağız görüyor :D Zıpa da öyle tatlı olmuş ki, kaçırıyoruz hep bu zamanlarını, webcamden görebiliyoruz sadece. Telefonda konuşuyoruz bazen, o konuşuyor, bir şeyler anlatıyor ama ben daha onun dilinden anlayamıyorum. Oysa ciddi ciddi anlatıyor, merak da ediyorum açıkçası ama dilimizi öğrenene kadar sabredeceğiz artık. :D

Yeter göndereyim artık yazıyı, yarın iş var malum. Yoğun ve yorgun haftasonu... En acilinden uyumam lazım. İyi geceler günlük!